Zaglavje Podpri nas
Pamet v roke!

Z več "pameti" lahko dosežemo višjo produktivnost z manj odpadki in višjo kakovostjo. Zato se ta mesec posvečamo pametni potrošnji oblačil, pametni proizvodnji izdelkov, pametni distribuciji živil in pametnim nakupnim odločitvam. K sodelovanju smo tokrat povabili Ekološko kmetijo Kukenberger in Zvezo potrošnikov Slovenije, k branju in premisleku pa zdaj vabimo vas. Več pameti pa bo prineslo tudi boljše stanje slovenske narave in okolja, zato dragi odločevalci: “Pamet v roke, narave ne damo!”.

Novice
Čevljarja Čevljarske urgence
Zgodba o plastiki ob dnevu okolja

Letošnji svetovni dan okolja bomo obeležili s slovensko spletno premiero filma The Story of Plastic (Zgodba o plastiki) in Čist-E-debato z mednarodnimi gosti.

Preberi več
Kaj morate vedeti o protestu "Narave ne damo"?

10 najpogostejših vprašanj in odgovorov.

Preberi več
Intervju: prva dostava hlajenih mlečnih izdelkov v povratni embalaži

V Sloveniji imamo 13.300 kmetijskih gospodarstev, ki se ukvarjajo s predelavo kravjega mleka, a le eno od njih omogoča dostavo hlajenih izdelkov na dom v povratni embalaži. To je Ekološka kmetija Kukenberger, ki je prepoznala, da nadomeščanje enega materiala za enkratno uporabo z drugim, ne bo rešilo naših težav.

Preberi več
Se hitri modi obeta konec?

Hitra moda s svojimi cenenimi oblačili je še vedno med nami, a brez kupcev, ki bodo na njen način poslovanja in njene produkte pristajali, je vse manj.

Preberi več
Pametna proizvodnja, industrija 4.0, 5.0 in 6.0?

Poleg pametne potrošnje lahko govorimo tudi o pametni proizvodnji. Oba pojma imata svoji definiciji, ki nista nujno intuitivni, zato si bomo v tem članku na kratko ogledali nekaj povezanih buzzwordov in kakšno vlogo imajo v krožnem gospodarstvu.

Preberi več
Osebno
Spremembe v prid pametni potrošnji?

Ali je trajen biološko pridelan riž iz Indije ali konvencionalno pridelan iz Italije? Ali je prava embalaža papirnata, plastična, morda kovinska ali steklena? Kaj pomeni trajnostna mobilnost v času, ko se bojimo stikov z drugimi? Na vsa ta vprašanja bomo lahko odgovorili le tako, da bomo poslušali (tudi) potrošnika.

Preberi več
Ne spreglejte