Objavljeno dne 14. september 2012, 16:09

Pretekli teden je Slovenska oglaševalska zbornica podelila najuglednejšo nagrado v slovenskem prostoru na področju tržnega komuniciranja Effie. Za akcijo Očistimo Slovenijo v enem dnevu! smo Društvo Ekologi brez meja in agencija Pristop letos prejeli zlato nagrado Effie 2010.

Po besedah Tomaža Arha, strokovnega direktorja Effie 2010, je Effie najbolj prestižna marketinška nagrada na slovenskem in je nedvomno potrditev za njene prejemnike, da dobro in učinkovito delajo. Glavno sporočilo letošnje podelitve je bilo dokazati, da dobro zasnovana tržna komunikacija vendar deluje. Letos so to dokazale številne akcije, saj so podelili kar pet zlatih, dva srebrna in dva bronasta Effieja.

V društvu menimo, da je to je priznanje za skupno delo, ki temelji na medsebojnem zaupanju, znanju in izkušnjah. Prepričani smo, da je le tako mogoče ustvariti tiste prave presežke.

nagrade_effie_2010

(foto: nagrada Effie)

Zlate Effie-je so prejeliDruštvo Ekologi brez meja z agencijama Pristop d.o.o. in Pristop Media d.o.o. z akcijo Očistimo Slovenijo v enem dnevu!, Droga Kolinska d.d. in agencija Publicis d.o.o. z akcijo Argeta Junior, Ljubljanske mlekarne d.d. in agenciji Luna/TBWA ter OMD d.o.o. z akcijo Ego Slim & Vital, Renault Nissan Slovenija d.o.o. in agencija Publicis d.o.o. z akcijo Finančna pomoč, Si.mobil d.d. in agencija Luna/TBWA z akcijo Na pravi strani.

Nagrado za komunikacijsko učinkovitost Effie je Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) prvič razpisala leta 2001. Effie je sicer registrirana blagovna znamka v lasti EFFIE Worldwide, Inc., nagrade Effie pa je American Marketing Association (AMA) New York Chapter, Inc., prvič podelila leta 1968 v ZDA. Danes Effie razvija prakso odličnega, kreativnega in učinkovitega komuniciranja v 40 državah na petih celinah.

Fotografije s podelitve:

 IMG_3539_foto_Marko_Ocepek IMG_3054_foto_Marko_OcepekIMG_3566_foto_Marko_Ocepek

(foto: Marko Ocepek)

 

 

);
;
.''');

.